Ei sovi herkille asiakkaille

”Taisimme ampua kovilla”, oli ensimmäinen ajatukseni, kun olimme asiakaspresentaatiossa näyttäneet toteuttamamme tutkimuksen videoraportin. Neuvotteluhuoneen täytti hiljaisuus ja asiakkaan edustajien neljä täysin hämmästynyttä ilmettä. Ikuisuudelta tuntuneen

Lue lisää »

Videografialla merkitystä

”Olisipa taas viikonloppu. Ei kiinnosta pätkääkään.” –lausahdus työpaikan kahvipöydässä kuulostaa vahvasti siltä, että omaa työtä ei koeta merkitykselliseksi. Negatiivinen jankutus tarttuu, mutta niin tarttuu positiivinenkin. Ihmisissä

Lue lisää »

Vaikuta tutkimuskokemuksella

Voiko tutkimustulosten julkaisu olla tilaisuus, jossa tutkimustieto menee ”ihon alle”, herättää voimakkaita tunteita ja suoraa ohjaa toimintaan heti presentaation jälkeen? Meidän vastauksemme on, että voi.

Lue lisää »