Ylivertaisen Asiakaskokemuksen Checklist (CX)

Asiakaskokemus (Customer Experience, CX) on liiketoiminnan sydän. Asiakaskokemuksesta vastaaminen yrityksessä tuo kuitenkin mukanaan vastuuta ja paineita. Siksi olemme koonneet ylivertaisen asiakaskokemuksen checklistin, jonka avulla voit

Lue lisää »

Hyvän Haastattelukokemuksen Rakennuspalikat

Asiakastutkimus ja asiakashaastattelu ovat sailerilaisten arkea. Asiakashaastattelu on meille tärkeä tutkimustyökalu ja sen haastattelun tärkein henkilö on se haastateltava ihminen. Haastateltavat ovat meille kultaakin kalliimpia.

Lue lisää »

Videotutkimus – Mitä se on ja mitkä sen hyödyt ovat?

videotutkimusken määritelmä Videotutkimus on laadullinen tutkimustapa, jossa hyödynnetään videota tiedonkeruussa, analyysissä ja raportoinnissa. Videotutkimuksesta käytetään myös usein termejä videografinen tutkimus, videografia ja videoetnografia. Videotutkimuksen juuret

Lue lisää »

Asiakaslähtöisyys – Avain menestykseen

Asiakaslähtöisyys ei ole vain muotisana – sen tulee olla strategia, joka asettaa asiakkaan kaikkien päätösten keskiöön. Yritysten on mietittävä uudelleen perinteisiä liiketoimintamalleja ja siirryttävä kohti

Lue lisää »