Asiakaslähtöisyys – Avain menestykseen

Asiakaslähtöisyys ei ole vain muotisana – sen tulee olla strategia, joka asettaa asiakkaan kaikkien päätösten keskiöön. Yritysten on mietittävä uudelleen perinteisiä liiketoimintamalleja ja siirryttävä kohti

Lue lisää »

Kuunteleminen on parasta asiakashoivaa

”Olipas mukava keskusteluhetki! Oikein hyvä viikon aloitus. Hienoa, että he valitsivat tällaisen menetelmän. Kiitos!” Tämä oli suuren yrityksen talousjohtajan kommentti haastattelumme lopussa. Haastattelun aiheena olivat

Lue lisää »

Kohderyhmänä asiakkaat

”Meidän pitäisi tutkia asiakkaita. Mistä aloitamme?” Tämä on tyypillinen kysymys meille tutkimushankkeen alussa. Tutkimuksen tavoitteiden määrittämisen jälkeen usein tullaan hyvin nopeasti oikean kohderyhmän valintaan. Kohderyhmän

Lue lisää »