NPS-kyselyiden vastaajat hukassa
Etkö saa vastaajia NPS-kyselyysi tarpeeksi? Et valitettavasti ole yksin ongelmasi kanssa. NPS (Net Promoter Score) on saavuttanut nopeasti asiakaskokemusmittareiden joukossa valtavan suosion, joka perustunee sen
Etkö saa vastaajia NPS-kyselyysi tarpeeksi? Et valitettavasti ole yksin ongelmasi kanssa. NPS (Net Promoter Score) on saavuttanut nopeasti asiakaskokemusmittareiden joukossa valtavan suosion, joka perustunee sen
Jokaisessa organisaatiossa on omat kipukohtansa ja kehittämistä vaativat alueensa, mutta kaikissa organisaatioissa on kuitenkin aina olemassa jotain, joka toimii hyvin. Mitä organisaatioissa ja sen ihmisissä
Pitkäaikaiset ja luottamukselliset asiakassuhteet rakennetaan vuorovaikutteisella yhteistyöllä. Viestinnällä on tärkeä rooli hyvien suhteiden rakentamisessa niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaidenkin välillä. B2b -yrityksillä on käytössään useita viestinnän
Miten organisaationne on muuttunut tämän erikoisen vuoden 2020 aikana? Kiihtyvä digitalisaatio luo jatkuvasti uusia informaatiokanavia yrityksille ja kokonaisuuksia automatisoidaan tiuhaan tahtiin. On tärkeää keskittyä ympärillämme
B2B -palveluiden asiakkaat voi jakaa eri kohderyhmiin asiakkuuksien elinkaaren perusteella: 1) prospektit, 2) tuoreet asiakkuudet, 3) stabiloituneet asiakkuudet ja 4) lähteneet ja hävityt asiakkaat. Tällainen
Onko sinulle selvää, mikä on yrityksesi ja sen palveluiden brändi? Välittyykö se asiakkaillesi sellaisena kuin haluaisit? Anna asiakkaasi kertoa se sinulle – videolla! Brändimielikuva syntyy asiakkaassasi
Asiakaskokemus muodostuu monista elementeistä. Siihen liittyvät voimakkaasti mielikuvat ja ennakko-odotukset, kohtaamiset ostoprosessin eri vaiheissa sekä tunteet, joiden vaikutusta kokemukseen ei voi vähätellä. Tunteet ovat mukana
Asiakaskokemus muodostuu kaikista kohtaamisista yritysten eri kanavissa ja palveluissa asiakassuhteen elinkaaren aikana. Auditointi puolestaan on määrämuotoinen ja puolueeton arviointi, jonka tarkoituksena on nostaa esiin sen
Olemme positiivisuusajattelun ympäröimiä. Positiivista ajattelua, psykologiaa ja asennetta on tarjolla yllin kyllin somepäivityksissä, lehtijutuissa, erilaisina kursseina ja konsulttiapuna. Välillä hyvää ja ihanaa on tarjolla niin
Asiakaskokemuksen mittaaminen kehittyy: Digitaalinen tunnetilan ja stressitasojen mittaaminen yhdistettynä videotutkimukseen antoi syvempää asiakasymmärrystä. Sailerin ja Rinnekodin pilottitutkimus nostaa esiin arvokasta tietoa hoitohenkilökunnan työssäjaksamisesta sekä
Bulevardi 21
00180 Helsinki
+358 44 0700828
info@sailer.fi
© 2024 Sailer