NPS-kyselyiden vastaajat hukassa

Etkö saa vastaajia NPS-kyselyysi tarpeeksi? Et valitettavasti ole yksin ongelmasi kanssa. NPS (Net Promoter Score) on saavuttanut nopeasti asiakaskokemusmittareiden joukossa valtavan suosion, joka perustunee sen

Lue lisää »

Mitä mittaat, sitä saat

Jokaisessa organisaatiossa on omat kipukohtansa ja kehittämistä vaativat alueensa, mutta kaikissa organisaatioissa on kuitenkin aina olemassa jotain, joka toimii hyvin. Mitä organisaatioissa ja sen ihmisissä

Lue lisää »

On tärkeää tutkia muutoksen keskellä

Miten organisaationne on muuttunut tämän erikoisen vuoden 2020 aikana? Kiihtyvä digitalisaatio luo jatkuvasti uusia informaatiokanavia yrityksille ja kokonaisuuksia automatisoidaan tiuhaan tahtiin. On tärkeää keskittyä ympärillämme

Lue lisää »

Asiakaskokemusta mittaamassa

Asiakaskokemus muodostuu monista elementeistä. Siihen liittyvät voimakkaasti mielikuvat ja ennakko-odotukset, kohtaamiset ostoprosessin eri vaiheissa sekä tunteet, joiden vaikutusta kokemukseen ei voi vähätellä. Tunteet ovat mukana

Lue lisää »

Kasvua positiivisuuteen panostamalla

Olemme positiivisuusajattelun ympäröimiä. Positiivista ajattelua, psykologiaa ja asennetta on tarjolla yllin kyllin somepäivityksissä, lehtijutuissa, erilaisina kursseina ja konsulttiapuna. Välillä hyvää ja ihanaa on tarjolla niin

Lue lisää »

Hyvinvointiteknologia ja videotutkimus ovat tehokas kombo

Asiakaskokemuksen mittaaminen kehittyy: Digitaalinen tunnetilan ja stressitasojen mittaaminen yhdistettynä videotutkimukseen antoi syvempää asiakasymmärrystä.   Sailerin ja Rinnekodin pilottitutkimus nostaa esiin arvokasta tietoa hoitohenkilökunnan työssäjaksamisesta sekä

Lue lisää »