
The Foundations of a Great Interview Experience
At Sailer, customer research and interviews are part of our daily operations. We consider customer interviews a vital research tool, with the interviewee being the

At Sailer, customer research and interviews are part of our daily operations. We consider customer interviews a vital research tool, with the interviewee being the

Customer-centricity is not just a buzzword – it should be a strategy that places the customer at the core of all decisions. Businesses must rethink

Artificial Intelligence (AI) is no longer a concept limited to the realms of science fiction. Today, AI is a reality that’s reshaping our world in

There’s an adage you’ve probably heard: “Two heads are better than one.” It’s a simple principle that applies universally, and particularly resonates in the business

“What a nice conversation we had! A very good start to the week. I’m glad they chose this method. Thank you!”. This was the comment of

”Olipas mukava keskusteluhetki! Oikein hyvä viikon aloitus. Hienoa, että he valitsivat tällaisen menetelmän. Kiitos!” Tämä oli suuren yrityksen talousjohtajan kommentti haastattelumme lopussa. Haastattelun aiheena olivat

There are many similarities in videographic research and service design, but the methods also differ from one another. Combining different research methods could be fruitful

”MEIDÄN PITÄISI TUTKIA ASIAKKAITA. MISTÄ ALOITAMME?” Tämä on tyypillinen kysymys meille tutkimushankkeen alussa. Tutkimuksen tavoitteiden määrittämisen jälkeen usein tullaan hyvin nopeasti oikean kohderyhmän valintaan. Kohderyhmän

Kun tutkimus on taputeltu, mitä tuloksilla sitten tehdään? No lähdetään tietenkin kehittämään! Mutta välillä nousee kysymys, että miten? Vaikka tulokset olisivat selviä, on välillä vaikeaa

The past few years have been filled with sounds of uncertainty – both in the economy, health and environmental stability. Things that were taken for
Eerikinkatu 28
00180, Helsinki
Finland
info@sailer.fi
© 2025 Sailer