Kuunteleminen on parasta asiakashoivaa

”Olipas mukava keskusteluhetki! Oikein hyvä viikon aloitus. Hienoa, että he valitsivat tällaisen menetelmän. Kiitos!” Tämä oli suuren yrityksen talousjohtajan kommentti haastattelumme lopussa. Haastattelun aiheena olivat

Read More »

Kohderyhmänä asiakkaat 

”MEIDÄN PITÄISI TUTKIA ASIAKKAITA. MISTÄ ALOITAMME?” Tämä on tyypillinen kysymys meille tutkimushankkeen alussa. Tutkimuksen tavoitteiden määrittämisen jälkeen usein tullaan hyvin nopeasti oikean kohderyhmän valintaan. Kohderyhmän

Read More »

Mistä Sailer-nimi oikein tulee? 

Sailor, Sailar, Seilor, Seiler tai sitten Sailer. Moni on kysynyt, mistä ihmeestä meidän nimemme juontaa juurensa. Tässäpä se kiteytetysti. Purjealuksia (eng. sailer) on käytetty vuosisatoja

Read More »