Maailman Ensimmäinen Keinoälyavusteinen Asiakaslupaus Yhteistyössä Rinnekotien Kanssa

Keinoäly on ottanut viime aikoina suuria harppauksia teknologian jatkuvasti kehittyessä ja sen käyttö ja käyttötarkoitukset ovat mullistaneet maailmaamme. Sailer ja Rinnekodit ovat vahvasti mukana tämän kehityksen eturintamassa. Olemme yhdessä luomassa Rinnekodeille luultavasti maailman ensimmäistä keinoälyavusteisesti laadittua asiakaslupausta.

Uusilla Vesillä

Sailer ja Rinnekodit ovat aloittamassa yhdessä matkan, jossa määritellään uudelleen asiakaslupauksen merkitys ja päivitetään se nykyaikaan. Kyse ei ole vain sanoista, vaan aidosta sitoutumisesta, joka ohjaa päivittäisiä kohtaamisia Rinnekotien asiakkaiden kanssa.

Parasta Mahdollista Innovointia

Hyödyntämällä keinoälyä uudella tavalla luomme asiakaslupauksen, jossa yhdistyvät sekä laadullinen että numeerinen data. Lähdemme liikkeelle aivan alusta, puhtaalta pöydältä, ja osallistamme projektissa Rinnekotien asiakkaat ja henkilöstön mukaan kehitysprosessiin, jossa päämääränä ei ole luoda pelkkää iskulausetta, vaan periaate, joka ohjaa kaikkea kanssakäymistä asiakkaiden kanssa. Asiakaslupaus on lupaus asiakkaille yhteisestä tavasta toimia.

Rinnekotien kehittämispäällikkö Nadja Delcos toteaa: ”Meidän työtämme ohjaavat vahvat arvot ja haluamme elää ne todeksi joka päivä arjessamme. Emme ole luomassa tyhjää korulausetta vaan aitoa sitoumusta asiakastyön toteuttamiseen. Uskon että asiakaslupauksella saamme kiteytettyä ja sanoitettua tämän näkyväksi kaikille.”

Keinoälyn rooli asiakaslupauksen muotoilussa

Sailerin palvelumuotoilija Alexandra Spens-Reenpää kertoo: “Elämme jännittäviä aikoja. Olen innoissani tästä projektista Rinnekotien kanssa. Keinoälyn käyttäminen apuna asiakasymmärryksen lisäämisessä ja analysoimisessa on jotain aivan uutta ja se avaa mielenkiintoisia mahdollisuuksia asiakastutkimukselle. Olemme innoissamme luomassa aitoa ja vaikuttavaa asiakaslupausta.”   

Kumppanuus Sailerin kanssa luonnollinen valinta

Rinnekotien viestintä- ja markkinointijohtaja Taina Rönnqvist kertoo projektin taustoista: ”Yhteistyö Sailerin kanssa oli meille luonnollinen valinta, sillä olemme työskennelleet heidän kanssaan innovatiivisessa kehitysprojektissa jo aiemmin.” Hän korostaa, että ajatus asiakaslupauksen muotoilusta sai alkunsa Rinnekotien halusta kasvaa yhdessä asiakasryhmiensä kanssa: ”Innostuksemme lähti siitä, että olimme jo kehittäneet asiakaslupauksen yhdelle asiakasryhmälle, mutta organisaatiomme kasvaessa ja uusien asiakasryhmien myötä halusimme luoda yhteisen asiakaslupauksen kaikille.” 

Kartoittamassa tuntematonta

Sailerin toimitusjohtaja Hannu Uotila reflektoi tulevaa: ”Olemme tekemässä jotain, mitä ei ole aikaisemmin tehty. Uskonkin, että projekti tulee olemaan hyvin opettavainen kaikille osapuolille. Olen valtavan innoissani Rinnekotien rohkeudesta hypätä mukaan tällaiselle matkalle tuntemattomaan. Olemme luomassa täysin uusia käytäntöjä laajojen aineistojen käsittelyyn ja analyysiin sekä luovaan työhön. Tämä projekti tulee muuttamaan käsityksiä siitä, kuinka asiakaskeskeistä kehitystyötä tulee tehdä tulevaisuudessa”.

Tämän innovatiivisen projektin edetessä me Sailerilla olemme innoissamme ja kiitollisia siitä, että saamme olla mukana tekemässä historiaa. Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus tutkia uusia tapoja käyttää keinoälyä osana tutkimusta ja luoda Rinnekodin asiakkaille ja työntekijöille ainutlaatuinen ja merkityksellinen asiakaslupaus. Otamme askeleen kohti tulevaisuutta, jossa teknologia ja inhimillinen ymmärrys yhdistyvät uutta luovalla tavalla ja tarjoavat yhä paremmin räätälöityjä ja merkityksellisiä asiakaskokemuksia. Tule mukaan seuraamaan matkaamme näille uusille vesille ja innostumaan kanssamme tulevasta!

Kirjoittaja

Kysymyksiä?

Ota meihin yhteyttä.