Haastattelututkimus

Laadullisissa haastatteluissa sukellamme pintaa syvemmälle. Haastattelut auttavat ymmärtämään kohdeyleisöäsi tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin ja rikastavat numeraalisen tutkimuksen dataa. Olemme erikoistuneet syvällisiin laadullisiin haastatteluihin, jotka keskittyvät asiakkaidesi, potentiaalisten asiakkaidesi tai työntekijöidesi monenlaisten näkökulmien kuuntelemiseen ja  ymmärtämiseen.

Merkityksellisiä kohtaamisia

Ihmiskeskeinen lähestymistapa: Haastattelututkimuksessa emme vain suorita haastatteluja, vaan käymme merkityksellisiä keskusteluja, jotka paljastavat sidosryhmiesi motivaatiot, ajatukset ja tunteet.

Asiantuntevat haastattelijat: Kokeneet haastattelijamme on koulutettu luomaan haastattelutilanteesta miellyttävä ja avoin ympäristö, joka rohkaisee rehelliseen ja aitoon keskusteluun ja palautteenantoon.

Syvää ymmärrystä

Räätälöidyt strategiat: Jokainen yritys on ainutlaatuinen, ja niin ovat tutkimusmenetelmämmekin. Valitsemme oikeat menetelmät ja räätälöimme tutkimuksen tarpeisiisi sopivaksi, jotta sinä voit ymmärtää kohderyhmääsi aivan uudella tavalla.

Käytäntöön sovellettavat oivallukset: Kyse ei ole vain tiedon keräämisestä, vaan uusien oivallusten synnyttämisestä. Saat uutta ymmärrystä, jonka avulla voit merkittävästi kehittää palveluitasi ja prosessejasi. 

Sailerin Tutkimushaastattelut

Asiakashaastattelut: Sukella syvälle asiakkaidesi maailmaan ymmärtääksesi paremmin heidän tarpeitaan, mieltymyksiään ja tulevaisuudensuunnitelmiaan.

Työntekijähaastattelut: Hyödynnä organisaatiosi ihmisten arjen oivallukset ja kokemukset sisäisistä prosesseista ja asiakasvuorovaikutuksesta.

Potentiaalisten asiakkaiden analyysi: Tutki potentiaalisten asiakkaidesi asenteita ja käyttäytymistä ja hienosäädä tutkimustulosten avulla markkinointistrategiaasi ja tarjontaasi.

Kiinnostuitko?

Lue Efiman asiakastarinasta miten hyödynsimme haastattelututkimusta.