Asiakastarina

Kolminkertaistamassa myynnin konversiota ja lisäämässä myyntiä

Vapaus Bikes:in kanssa

Asiakkaamme

Asiakkaamme edustavat useita eri toimialoja ja erilaisia organisaatiorakenteita, mutta heitä yhdistää vahva halu ymmärtää ihmisiä ja kehittyä jatkuvasti. Tältä sivulta löydät esimerkkejä siitä, miten olemme auttaneet asiakkaitamme menestymään. Innostu ja inspiroidu heidän tarinoistaan!

Mitä asiakkaamme sanovat Sailerista

Sami Sipiläinen

Service Director

Efima

”Valitsimme Sailerin videotutkimuksen, koska se mahdollistaa asiakaskokemuksen jatkuvan kehittämisen ja sen avulla on helppoa jakaa tutkimustukoksia organisaatiomme sisällä.”

Mikko Ampuja

CEO

Vapaus Bikes

”Sailer auttoi meitä ymmärtämään kohderyhmää, millä parannamme myynnin konversiotamme. Koko palvelun hinta-laatu-hyötysuhde oli huikea. Suosittelen.”

Pekka Helin

SVP, Customership and Living Services

YIT

”Yhteistyö Sailerin kanssa on sujuvaa ja mukavaa. Videoraportit ovat huipputasoa. Ne auttavat ja motivoivat kehittämään asiakaskokemusta. On hienoa päästä tekemään töitä Sailerin kanssa myös jatkossa.”

Asiakastarinoita

Menestystarinoita

Globaali yhteistyö

Raportin tuoman ymmärryksen pohjalta asiakkaamme aloitti globaalin yhteistyön oman asiakasorganisaationsa kanssa. Asiakkaamme pystyi tulosten avulla tuomaan esiin kohderyhmän näkökulman ja sen avulla perustelemaan suunnitellun yhteistyön selkeät hyödyt.

KANSAINVÄLINEN JA ASIAKASKESKEINEN STRATEGIATYÖ

Tutkimuksemme loi pohjan kansainvälisen konsernin asiakaslähtöiselle strategiatyölle. Tutkimustulosten pohjalta eri maiden johto tuotti sisällön uuteen strategiaan.

LEAN-palvelukehityksen välttämätön tuki

Tutkimuksen avulla varmistettiin ketterän kehitystyön asiakaslähtöisyys. Sen avulla priorisoitiin palvelukokonaisuuksien ominaisuuksia. Asiakas pystyi suunnittelemaan ja resursoimaan oman kehitystyönsä oikein.

Asiakas näkyväksi koko organisaatioon

Cross-functional organisaatio sai yhteisen suunnan raportin avulla. Tämä nopeutti työn suunnittelua ja organisointia sekä paljasti lisämyyntipotentiaalin. Tutkimus säästi asiakkaan aikaa ja rahaa.

Haluatko tietää lisää?

Lue asiakastarinoitamme.