Human-Centric Lean edustaa digipalveluiden kehityksen uutta sukupolvea nostamalla ihmisen sovelluskehityksen keskiöön. Malli korostaa ihmiskeskeisyyttä yli prosessien, koska jokainen kehitysprojekti ja uusi palvelu on ainutlaatuinen – projektiin osallistuneiden ja palvelua hyödyntävien ihmisten näköinen.
Digiajan asiakas on aktiivinen toimija, joka rakastaa mukavuutta. Asiakkaat tietävät mitkä palvelut ja yritykset herättävät tunteita, sytyttävät toimintaan ja pitävät lojaliteetin korkealla. Uusien digitaalisten palveluiden innovointi, kehitys, käyttö ja jopa kehitysprosessit ovat ihmisten luovuuden varassa.
”Digitalisaatiota ei voida jälkiteollisessa yhteiskunnassa johtaa vanhojen teollisten prosessien kautta, vaan niiden tulee jättää tilaa luovuudelle ja inhimillisyydelle.
Jokainen uusi innovaatio tai palvelu on sen kehitykseen osallistuneiden ihmisten näköinen – Human-Centric Lean tuo ihmiset käytännön tasolla kehityksen keskiöön”, toteaa Lauri Nousiainen Luoto Companysta.
Sailer ja Luoto Company yhdistivät videografisen tutkimuksen uusia teknologioita kokeilevaan sovelluskehitykseen. Yhteisessä palvelutoimituksessa Luoto Company tarjoaa huippuosaamistaan uusiin innovatiivisiin kokeiluihin ja Sailer tuo palvelun tulevat asiakkaat osaksi kehityksen palautesyklejä videon avulla.
“Luomme videotutkimuksen avulla sosiaalisen yhteyden asiakkaan, käyttäjän ja kehittäjän välille. Liikkuvan kuvan avulla tuomme esiin tunteet, eleet ja käyttäytymismallit perinteisen käyttäjätestauksen lisäksi. Tämän ymmärryksen päälle voidaan rakentaa sovellus, joka on tulevaisuuden kestävä”, kuvailee Hannu Uotila Oy Sailerista.
Ota yhteyttä ja kerromme lisää Human-Centric Lean -mallista.