Mitä saa Pohjolan luovimmasta tutkimustalosta?

 
Tarinamme alkoi, kun toimme ensimmäisten joukossa markkinoille videotutkimuksen. Tuotepalettimme on kehittynyt matkan varrella. Selkeytimme omia palveluitamme ja loimme 3 keskeistä työkalupakkia. Näistä valitsemme aina asiakkaalle parhaiten sopivat työkalut, jotka auttavat asiakastamme menestymään. Yhdistelemme jatkuvasti eri tutkimustapoja sekä luovia viestinnän ja kehityksen työkaluja. Oikeiden välineiden valinnassa täytyy käyttää tutkimusosaamisen lisäksi luovuutta. 

SAILER KNOW

  • Laadullinen tutkimus
    1. Haastattelututkimus (asiakashaastattelut, henkilöstöhaastattelut, videotutkimus)
    2. Focus-ryhmätutkimus
    3. Videopäiväkirjatutkimus
    4. Etnografinen tutkimus
  • Numeraalinen tutkimus
    1. Asiakaskysely ja henkilöstökysely
    2. NPS, CES, CSAT -kysely
    3. Markkinakartoitus
  • Muut
    1. Keinoälyavusteinen tutkimus
    2. Desk Study

SAILER GROW

  1. Asiakaspolun kartoitus
  2. Joukkoistaminen
  3. Workshopit
  4. Ratkaisujen validointi
  5. Konkreettiset kehitysratkaisut tutkimuksen pohjalta

SAILER SHARE

  1. Kokemusvideo (asiakaskokemus ja henkilöstökokemus)
  2. Kokemustarinat
  3. Raporttivideo (tutkimukset)
  4. Muu autenttinen videokerronta
  5. Tutkimuksen kutsuvideo
  6. Videotutkimusraportti
 

Pohjolan luovimmasta tutkimustoimistosta saa siis tutkimustuotteita, joilla muutetaan maailmaa.

Anna meidän auttaa. 

Jos kiinnostuit ja haluat tutustua meidän tarjontaan lähemmin, lue lisää meidän palvelut-sivulla

 
Kysymyksiä?

Ota meihin yhteyttä.