Asiakastarinat

Anna asiakkaidesi kertoa itse kokemuksistaan palveluistasi ja tuotteistasi. Asiakastarinat ovat autenttinen tapa viestiä ja jakaa brändisi sanomaa. Ne soveltuvat erinomaisesti myös yrityksesi sisäiseen viestintään. Niiden avulla saata asiakkaasi äänen kuuluviin kaikkialla organisaatiossasi ja samalla motivoit ja innostat henkilöstöäsi tuottamaan entistä parempia asiakaskokemuksia.

Tee vaikutus kohdeyleisöösi

Tee asiakaskokemus näkyväksi: Me Sailerilla keskitymme todellisten ja vaikuttavien asiakaskokemusten jakamiseen. Asiakastarinoissa asiakkaasi kertoo kokemuksestaan omin sanoin, aidosti ja rehellisesti. Tarinat tuovat elävästi esiin tuotteesi tai palvelusi merkityksen asiakkaallesi.

Vahvista brändiäsi: Asiakkaidesi tarinat ovat todiste yrityksesi tuotteiden ja palveluiden toimivuudesta ja laadusta. Asiakastarinoiden avulla vahvistat mielikuvaa brändistäsi ja teet brändistäsi samaistuttavan ja luotettavan potentiaalisten asiakkaidesi silmissä.

Syvempää sitoutumista brändiisi

Asiakastarinoiden avulla syvennät suhdettasi kohdeyleisöösi ja vahvistat sen sitoutumista brändiisi. Sen lisäksi, että yleisösi näkee konkreettisesti mitä tarjoat, se kuulee todellisia kokemuksia tuotteistasi, palveluistasi ja niiden hyödyntämisestä käytännössä.

Motivoi ja inspiroi

Asiakastarinat toimivat yrityksesi sisäisessä viestinnässä voimakkaana työn merkityksellisyyden lisääjänä. Niiden avulla työntekijäsi saavat konkreettisen ja selkeän näkymän työnsä vaikuttavuuteen. Asiakastarinan avulla tuot asiakkaan lähelle henkilöstöäsi ja jaat asiakkaasi kokemusta helposti organisaatiosi kaikille tasoille. 

Miksi Valita Sailerin Asiakastarinat?

Sailer on erikoistunut asiakaskokemusten kuvaamiseen ja niistä viestimiseen. Ymmärrämme tarinankerronnan nyansseja ja autettisuuden tärkeyden. Asiantuntijatiimimme varmistaa, että jokainen asiakastarina kerrotaan tavalla joka vetoaa kohderyhmiin sekä yrityksen sisäisesti että ulkoisesti.

Haluatko tietää lisää?

Lue asiakastarinoitamme.