Miten organisaationne on muuttunut tämän erikoisen vuoden 2020 aikana? Kiihtyvä digitalisaatio luo jatkuvasti uusia informaatiokanavia yrityksille ja kokonaisuuksia automatisoidaan tiuhaan tahtiin. On tärkeää keskittyä ympärillämme tapahtuviin muutoksiin uutena normaalina. Kaiken tämän keskellä meitä ympäröivät esimerkiksi uudenlaiset palvelumallit, kohtaamiset, organisaatiorakenteet ja teknologiset muutokset.
Asia, johon yritykset voivat vaikuttaa, on niiden oma suhtautuminen muutokseen. Kenties ne, jotka käsittelevät todellisuutta jatkuvasti muovautuvana muutoksena, ovat ketterämpiä ja avoimempia toimintansa kehittämisessä. Ne, joiden ajatuksissa muutos on lähtökohtaisesti jonkin pysyvän rikkomista tai huojuttamista, eivät välttämättä lähde kehitystyöhön yhtä innokkaasti. Väitän, että ne, jotka valitsevat ensimmäisen lähestymistavan, ketterät uudistajat, innostuvat myös videografisen tutkimuksen tarjoamasta syvällisestä ymmärryksestä muutosilmiöiden keskellä.
Ovatko asiakkaanne pysyneet muutoksen perässä? Tiedätkö, millaisia ajatuksia viestintä tai toiminnan automatisointiin liittyvät asiat herättävät yrityksesi asiakkaissa? Heidän mielipiteillään on väliä, jotta toimintaa voidaan kehittää ja nykyiset asiakkaat pysyisivät asiakkaina tulevaisuudessakin. Pelasiko palvelu entiseen tai nyt jopa parempaan tahtiin?
Ajan hermoilla ja ketterästi tapahtuva tiedonkeruu ja raportointi on olennaista muutosten kentällä liikkuvan yrityksen työkalupakkia. Videotutkimus on juuri tällaista ketterää tutkimusta.
Parhaassa tapauksessa me Sailerilla emme ainoastaan tuota arvokasta tutkimustietoa muutosten läpiviennin tueksi. Parhaassa tapauksessa pääsemme luomaan asiakkaidemme kanssa muutosilmiöitä kokonaisvaltaisemman kuvan siitä, millaisia toimintatapoja tulisi vaalia nyt ja mitä tulee ottaa huomioon tulevaisuudessa.
Kiinnostuitko Sailerin videotutkimuksen mahdollisuuksista tukea sinun organisaatiotasi muutoksessa? Hienoa – kerromme mielellämme lisää.