Henkilöstötarinat

Työntekijäkokemuksella on valtava merkitys vahvan työnantajabrändin rakentamisessa. Videoviestinnän avulla jaat työntekijöidesi kokemuksia yrityksestäsi helposti ja vaikutat positiivisesti työnantajamielikuvaasi. Videon avulla vahvistat nykyisten työntekijöiden sitoutumista ja viestit yhteisistä tavoitteistanne. Video sopiikin erinomaisesti sekä yrityksesi sisäiseen, että ulkoiseen viestintään. 

Henkilöstötarinat osana viestintää

Eläviä tarinoita: Video kertoo tarinan tehokkaasti ja vaikuttavasti. Jakamalla työntekijäkokemuksia videon avulla viestit avoimesti yrityksenne työkulttuurista ja hyödynnät viestinnässä työntekijöidesi aitoja tunteita, kokemuksia ja näkemyksiä.

Tehokasta viestintää: Video on voimakas visuaalinen väline, jonka avulla vahvistat yhteyttä niin nykyisiin kuin tuleviinkin työntekijöihisi. Videon avulla kerrot yrityskulttuuristanne ja arvoistanne dynaamisella ja mukaansatempaavalla tavalla ja teet yrityksestäsi houkuttelevan paikan työskennellä ja kasvaa. 

Sitouta työntekijät vahvalla työnantajabrändillä

Sitoutumisen vahvistaminen: Henkilöstösi omat videotarinat viestivät yhteisistä tavoitteista ja juhlistavat yhteisiä saavutuksia. Ne kertovat yrityksesi arvoista ja vahvistavat henkilöstön yhteenkuuluvuuden tunnetta ja ylpeyttä omasta työstä.

Työnantajabrändin kehittäminen: Henkilöstötarinat ovat erinomainen tapa viestiä yrityksesi aitoudesta ja läpinäkyvyydestä myös ulospäin. Anna työntekijöidesi itse kertoa työstään, työpaikan ilmapiiristä ja yrityksestäsi työnantajana. Henkilöstövideoiden avulla rakennat aitoa ja oikeaa työnantajamielikuvaa.  

Parhaiden osaajien houkutteleminen

Nykyisten työntekiöjidesi videotarinoiden avulla tulevat työntekijäsi saavat todellisen kuvan siitä, miltä tiimiinne kuuluminen tuntuu. Rehellisen, avoimen ja läpinäkyvän videoviestinnän avulla houkuttelet tiimiisi parhaat osaajat, joiden arvot ja visiot resonoivat yrityksesi arvojen kanssa.  

Miksi Valita henkilöstötarinat?

Sailer on erikoistunut henkilöstökokemusten kuvaamiseen ja niistä viestimiseen. Ymmärrämme tarinankerronnan nyansseja ja autettisuuden tärkeyden. Asiantuntijatiimimme varmistaa, että jokainen henkilöstötarina kerrotaan tavalla joka vetoaa kohderyhmiin sekä yrityksen sisäisesti että ulkoisesti.

Kiinnostuitko?

Lue Santander Nordic asiakastarina.