1. Yritysjohdolle

Sailerin videografinen tutkimus tuo asiakkaan suoraan kulmahuoneeseen antamaan aidon ja rehellisen palautteen sekä kertomaan ajatuksistaan ja kokemuksistaan ihan itse omin sanoin. Videoraportti herättää tunteita ja jättää muistijäljen, joka inspiroi toimimaan. Videoraportin avulla asiakasnäkökulma tulee luontevasti ja vaivattomasti mukaan päätöksentekoon. Lisäksi videoraportti on tehokas ja helppo tapa jakaa asiakasymmärrystä koko organisaatiolle. Uskallatko kuulla ja nähdä, mitä asiakkaasi sanovat teistä?

2. Tuote- ja palvelukehitykselle

Videografia on erinomainen työkalu tuotteiden ja palveluiden suunnittelussa, konseptien kehittämisessä tai silloin, kun tarvitset lisää ymmärrystä brändistäsi tai sen sovelluksista. Videokamerat tallentavat paitsi kuvan ja äänen, myös sen, miten kuluttajat käyttävät tuotteitasi tai palveluitasi ja minkälaisia tunteita ne herättävät. Joskus rehellinen ja sensuroimaton palaute saattaa tehdä kipeää. Toisinaan se taas saa kyyneleet silmiisi – liikutuksesta ja ylpeydestä! Tätä olemme päässeet todistamaan useita kertoja. Videografinen tutkimus auttaa sinua katsomaan asioita asiakkaan silmin. Ota yhteyttä, niin ideoidaan yhdessä!

3. Myynnille ja markkinoinnille

Teet kanssamme visuaalisen syväsukelluksen asiakassegmentteihin ja asiakaskokemukseen, ja saat monipuolisen ja moniulotteisen profiilin asiakkaistasi. Videoraportti on nopea ja tehokas tapa viestiä asiakassegmentit koko organisaatiollesi. Mitä, jos esittäisit keskeisille avainhenkilöille aikaa säästävän, oivalluksia ja tunteita herättävän videoraportin?