
Asiakaskokemusta mittaamassa
14.02.2020
Asiakaskokemus muodostuu monista elementeistä. Siihen liittyvät voimakkaasti mielikuvat ja ennakko-odotukset, kohtaamiset ostoprosessin eri vaiheissa sekä tunteet, joiden vaikutusta kokemukseen ei […]

Videoauditointi on asiakaskokemuksen johtamisen työkalu
13.09.2019
Asiakaskokemus muodostuu kaikista kohtaamisista yritysten eri kanavissa ja palveluissa asiakassuhteen elinkaaren aikana. Auditointi puolestaan on määrämuotoinen ja puolueeton arviointi, jonka […]

Kasvua positiivisuuteen panostamalla
30.01.2019
Olemme positiivisuusajattelun ympäröimiä. Positiivista ajattelua, psykologiaa ja asennetta on tarjolla yllin kyllin somepäivityksissä, lehtijutuissa, erilaisina kursseina ja konsulttiapuna. Välillä hyvää […]

Hyvinvointiteknologia ja videotutkimus ovat tehokas kombo
21.01.2019
Asiakaskokemuksen mittaaminen kehittyy: Digitaalinen tunnetilan ja stressitasojen mittaaminen yhdistettynä videotutkimukseen antoi syvempää asiakasymmärrystä. Sailerin ja Rinnekodin pilottitutkimus nostaa esiin arvokasta […]

Mobiilivideotutkimus on ikkuna asiakkaasi elämään
17.10.2018
Videoaineistoa on tutkimuksessa tehty ja käytetty pitkään, mutta usein kuluttaja on ollut niissä objekti, jota tutkija kuvaa. Itsensä kuvaamisen arkipäiväistyminen […]

Ikano Bank syventää asiakasymmärrystä videografian ja videohaastattelutyökalun yhdistelmällä
27.08.2018
Videografinen tutkimustoimisto Oy Sailer pilotoi yhdessä Ikano Bankin ja RecRightin kanssa uudenlaista markkinatutkimusmallia, jossa asiakkaiden tutkimushaastattelut toteutettiin videohaastattelutyökalua hyödyntäen. Pilottikokeilun […]

Sailer ja Luoto Company yhdistivät videotutkimuksen sovelluskehitykseen tuomalla markkinoille Human-Centric Lean -mallin
27.08.2018
Human-Centric Lean edustaa digipalveluiden kehityksen uutta sukupolvea nostamalla ihmisen sovelluskehityksen keskiöön. Malli korostaa ihmiskeskeisyyttä yli prosessien, koska jokainen kehitysprojekti ja […]

Tutkimus vahvistaa: kotihoitoa täydentävä terveysteknologia kasvattaa iäkkään turvallisuudentunnetta ja luottamusta omaan toimintakykyyn
27.08.2018
Älykkään terveysteknologian yhdistäminen kotihoitoon vahvistaa vanhuksen kotona pärjäämistä ja takaa, että omainenkin voi nukkua yönsä rauhassa ja jaksaa paremmin. Fiksuilla ratkaisuilla terveydenhoidon resursseja […]

Ei sovi herkille asiakkaille
27.08.2018
”Taisimme ampua kovilla”, oli ensimmäinen ajatukseni, kun olimme asiakaspresentaatiossa näyttäneet toteuttamamme tutkimuksen videoraportin. Neuvotteluhuoneen täytti hiljaisuus ja asiakkaan edustajien neljä […]

Videografialla merkitystä
27.08.2018
”Olisipa taas viikonloppu. Ei kiinnosta pätkääkään.” –lausahdus työpaikan kahvipöydässä kuulostaa vahvasti siltä, että omaa työtä ei koeta merkitykselliseksi. Negatiivinen jankutus tarttuu, […]