TILAISUUS ON PERUUTETTU COVID-19 EPIDEMIAN VUOKSI!

Yhdessä kohti parhaita asiakaskokemuksia!

  • Miten myyjä voi omalla toiminnallaan rakentaa hyvää asiakaskokemusta ensikohtaamisesta alkaen?
  • Miksi ja miten myyntityö on muuttunut luukuttamisesta asiakaskeskeisyyteen ja asiakkaasta huolehtimiseen?
  • Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu, kun puhutaan myynnistä?
  • Verkkokauppa kasvaa, mutta kasvaako siellä myös hyvä asiakaskokemus?
  • Miten asiakaskokemuksen kehittäminen saadaan osaksi yritysten DNA:ta?

Ilmoittaudu maksuttomaan seminaariin alla.

 

Puhujat

Eero Klemetti

CEO & Co-founder at Inhouse Group

Eero on paitsi yksi Suomen parhaista myynnin ammattilaisia, hänellä  on mittava kokemus myös palvelujen ulkoistamisen toimialalta, vähittäiskaupasta ja yrittäjyydestä. Eero on ihminen, joka osaa koota ympärilleen voittavan joukkueen!

Santtu Kottila

CMO & Partner at Leadoo

Leadoo MT on Suomen nopeimmin kasvavia markkinointiteknologiayrityksiä. Vain reilussa vuodessa se on kasvanut yli 500 yritysasiakkaaseen, kolmeen maahan ja yli 50 työntekijään. Leadoon avulla yritykset saavat verkkosivuiltaan enemmän liidejä ja myyntiä.

Santtu on myös MarkkinointiKollektiivin perustaja joka yksi aktiivisimmista markkinointiammattilaisten sosiaalisen median kanavista (yli 50t jäsentä). Hän toiminut myös Sanoma Media Finland:lla vastaten digitaalisesta mainonnasta sekä luovan puolen rakentamisesta.

 

Timo Erämetsä

Reformist, transformer

Timo on valmentanut, konsultoinut ja uudistanut yli 200 organisaation toimintaa 20 vuoden aikana. Hän on ollut Milestonen, Flow:n ja Renesansin perustaja. Muutos, asiakaskokemus ja johtaminen isoimpina teemoina ja työllistäjinä.

Hannu Uotila

Toimitusjohtaja, Oy Sailer

Hannu on Oy Sailerin perustaja ja toimitusjohtaja. Hannu teki Aalto-yliopistolle maailman ensimmäisen videomuotoisen gradun vuonna 2011. Ennen Sailerin perustamista Hannulla oli Rakettijengi -niminen  tuotantoyhtiö. Sailer syntyi, kun Hannu keksi yhdistää ammattimaisen videotuotannon ja laadullisen tutkimuksen.

OHJELMA

31.3.2020, Scandic Hotel Simonkenttä, tila Atelje 1-2
Simonkatu 9, HELSINKI

Klo 8:30 Aamiaista tarjolla kokousaulassa

Klo 9:00 Tervetuloa myynnin ja asiakaskokemuksen aamupäivään!
Hannu Uotila, toimitusjohtaja Oy Sailer & Eero Klemetti, Inhouse Group

Klo 9:10  ”Taitava myyjä rakentaa hyvän asiakaskokemuksen perustukset!”
Hannu Uotila, Oy Sailer

Klo 9:30 ”Asiakaskokemuksen kehittäminen osaksi yrityskulttuurin DNA:ta.”
Timo Erämetsä, Renesans Oy

Klo 09:50 Kahvitauko

Klo 10:00 ”Huippumyyjä 2020 välittää enemmän kuin koskaan”
Eero Klemetti, Inhouse Group

Klo 10:20 ”Kolme asiaa, jotka verkkosivujen pitäisi ottaa opiksi kivijalkakaupoista”  – eli miksi kivijalassa palvelu on parempaa kuin verkossa ja mitä voimme tehdä sille.
Santtu Kottila,
Leadoo

Klo 10:40 Virallinen osuus päättyy, mutta keskustelu jatkuu klo 11:00 saakka!

ILMOITTAUDU MUKAAN, PAIKKOJA ON RAJOITETUSTI!

Ilmoittautuminen on sitova. Esteen sattuessa voit peruuttaa osallistumisesi ilmoittamalla siitä Minnalle: minna.huuhtanen@sailer.fi. Voit myös antaa paikkasi työkaverillesi, mutta ilmoitathan meille muutoksista. Perimme ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista 50 euron no show -maksun, jonka ohjaamme nuorten mielenterveystyön tukemiseen.